loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 285 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

دلمه قارچ با مرغ
 [305 بازدید]

آشپزی,دلمه قارچ با مرغ, طرز تهیه دلمه قارچ با مرغ

مواد لازم :

قارچ

نیم کیلوگرم

سینه مرغ

یک عدد

پنیر موتزارلا

۲۰۰ گرم

پیاز

یک عدد

فلفل دلمه‌ای

یک عدد

روغن‌زیتون

دو قاشق غذاخوری

سس گوجه‌فرنگی

دو قاشق غذاخوری

زردچوبه، نمک و فلفل

به میزان لازم

موادلازم برای سس سفید :

آرد

سه قاشق غذاخوری

شیر

یک پیمانه

کره

۵۰ گرم

طرز تهیه :

آشپزی-سینه مرغ را ریز خرد کنید و با روغن‌زیتون و پیاز خردشده تفت دهید تا رنگش سفید شود و بعد زردچوبه، نمک و فلفل را به آن بیفزایید و در تابه را ببندید تا مرغ و پیاز با آب خودشان بخارپز شوند. بعد از دو دقیقه فلفل دلمه‌ای خردشده را اضافه کنید و تفت دهید و در پایان، سس گوجه‌فرنگی را بیفزایید و اجازه دهید دو تا سه دقیقه روی حرارت بماند تا مواد رنگ بگیرد. پایه‌های قارچ را جدا کنید و قسمت‌های سیاه داخل کلاهک قارچ را بتراشید.آنگاه آرد سفید را در کره تفت دهید و کم‌کم شیر را بیفزایید و هم بزنید تا گلوله نشود و یک مایع صاف به دست آید و بگذارید کمی خنک شود. درون قارچ‌ها را با مرغ پر کنید و کمی پنیر موتزارلا رنده شده بریزید و قارچ‌ها را در سینی فر به طور وارونه بچینید و روی قارچ‌ها سس سفید بریزید و درون فر ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد قرار دهید و به مدت ۱۰ دقیقه در فر بگذارید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 178
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 417
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 1,756
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,075
  • بازدید ماه : 4,075
  • بازدید سال : 88,974
  • بازدید کلی : 942,260
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم