loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 216 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)
L133710425956 تعجب دانشمندان از کشف پروانه ای دوجنسه
تصاویری که مشاهده میکنید مربوط به پروانه ای می باشد که به جرات میتوان گفت پدیده ای اعجاب انگیز است که دانشمندان را شگفت زده کرده است. این پروانه ی عجیب که اخیرا در آمریکا پیدا شده است که دو جنسیتی است و هم نر و هم ماده است.
0.714089001337104260 irannaz com تعجب دانشمندان از کشف پروانه ای دوجنسه
با توجه به تصویر منتشر شده به راحتی میتوان دریافت که این پروانه زیبا دارای یک بال صورتی و یک بال آبی است و همین اثبات میکند که این حشره هردو جنسیت نر و ماده را داراست.این حشره شگفت انگیز یک مورد نایاب است و بال صورتی وی مربوط به بخش مردانه او بال آبی با لکه سفید مربوط به بخش زنانه وی است.
0.756352001337104260 irannaz com تعجب دانشمندان از کشف پروانه ای دوجنسه
جالب است بدانید در عالم حشرات احتمال وقوع چنین پدیده ای تنها ۰٫۰۱ درصد است و همین امر نادر بودن این پدیده را تایید میکند.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 171
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 302
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 577
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,896
  • بازدید ماه : 2,896
  • بازدید سال : 87,795
  • بازدید کلی : 941,081
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم