loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 278 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)





یه نقطه قرمزی که تو آسمون میبینی چیه؟
اون قلب منه که واسه تو پر کشیده





پیامک عاشقانه مهر 91

ترک دین و دل نمودم / ترک جان هم می کنم
هرچه گویی غیر عشقت / ترک آن هم می کنم





باز هم مهر تو  می‌پرورم  اندر دل تنگ / گر چه عمری به تو دل بستم و یارم نشدی
(گلچین معانی)




بگذار بدانند خوشم می آید
از بوسه و لبخند خوشم می آید
تصمیم گرفته ام لبت را بخورم
من بچه ام، از قند خوشم می آید

 

 

 


ای کـاش کـه من پـیـر شـوم در بـغـلت
بـا دسـت ِ تـو زنـجـیـر شـوم در بـغـلت
پـرواز، پـُر از حـس ِ رهـایی سـت ولی
ای کـاش زمـیـن گـیـر شـوم در بـغـلت

 



 
 
اس ام اس عاشقانه و پیامک جدید مهر ماه 1391

برای من که کبوتری ام عاشق و سرگردان؛
بیا و بام شو
اصلا بیا و دام شو…
(عباس حسین نژاد)

 

 

 

هیچ می‌دانی چه‌ها ای سروقامت می‌کنی؟  / می‌کشی و زنده می‌سازی؛ قیامت می‌کنی
(میرزا محمد وزیر)





حراج کرده ام این جان و خوب می دانم / مرا به قیمت ناچیز هم نمی خواهی




تو که نمی آیی ، تاج و تختی برای خودش به هم می زند دلتنگی


 

 

 

سری را که درد نمیکند دست مال نمیبندند
اما سر من درد میکند برای دستی که مال تو باشد . . .




اس ام اس جدید عاشقانه مهرماه 91

didid _/_ didid _/_ didid این صدای قلب منه تا وقتی کنارمی اما اگه نباشی ___________mimiram

 

 


این که نگات نمیکنم
یعنی گرفتار توام
رفتن همه
ولی نترس
من که طرفدار توام

 

 


در فصل زرد عشق بیا در کنار من
شعری بخوان برای دل بی قرار من
در آخرین تبسم بی رنگ آفتاب، رنگی بزن
به ظلمت شبهای تار من

 

 


اس ام اس (اسمس) عاشقانه 

دوستت می دارم ای عاشق ترین
تو که در قلبم چنین بنشسته ای
خوش نشین که جای خوبی آمدی
خوب می دانم که خیلی خسته ای


 

 

 

یک آسمون قشنگ تقدیم به یک نگاه تو / این دل تنها و غریب فدای روی ماه تو
 

 

 


مسیج عاشقانه مهر 91

بسی  گفتند: دل از عشق  برگیـــر / که نیرنگ است و افسون است و جادو است
ولی ما دل به او بستیم و دیدیم / که این زهر است امّا نوش دارو  است
(فریدون مشیری)





بهشت فاصله ی پلک بالا و پایین من است ، وقتی که به "تو" نگاه میکنم .


 

 

 

می دونی فرق تو با عزراییل چیه؟ عزراییل رو اگه ببینم میمیرم؛ ولی تو رو اگه نبینم می میرم




اس ام اس جدید مهر 91

به هوش بودم از اول، که دل به کس نسپارم / شمایـل تو بدیدم، نـه صبـر مانـد و نه هوشم
(سعدی)


 

 

 

ای همیشه جاودانه در میان لحظه هایم
غصه معنایی ندارد تا تو می خندی برایم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 158
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 246
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 382
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,701
  • بازدید ماه : 2,701
  • بازدید سال : 87,600
  • بازدید کلی : 940,886
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم