loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 330 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (1)


قابل توجه بعضیاااا

۱.برای امرار معاش هروئین درست می کنید اما با مشروب الکلی مشکل اخلاقی دارید

۲ .مسلسل ۳۰۰۰ دلاری و راکت انداز ۵۰۰۰ دلاری دارید اما توان خرید یک جفت کفش برای خود ندارید

۳ . بیشتراز دندانهایتان همسراختیار کرده اید

۴.باسن خود را با دست خالی پاک می کنید اما گوشت خوک را کثیف می دانید

۵ .فقط دو نوع کت می شناسید: ضد گلوله و انتحاری

۶.کسی را نمی شناسید که علیه ایشان حکم جهاد نداده باشید

۷.تلویزیون را خطرناک می دانید اما به طور عادی زیر لباسهایتان مواد منفجره حمل می کنید

۸ .وقتی دریافتید که تلفن همراه استفاده های دیگری غیر از منفجر کردن بمبهای کنار جاده دارد دچار شگفتی شدید

۹.مشکلی با زنها ندارید و فکر می کنید هر مرد باید حداقل دو تای از آنها را داشته باشد

۱۰ .همواره به بز همسایه شان نظر داشته اید

  غیر از اینه؟؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد عیسی سیدی در تاریخ 1348/10/11 و 1:15 دقیقه ارسال شده است

سلام من شما رو لینک کردم شما هم منو لینک کن


کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 154
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 378
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 996
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,315
  • بازدید ماه : 3,315
  • بازدید سال : 88,214
  • بازدید کلی : 941,500
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم