loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 259 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)


 جنیفر لوپز یک مرد جدید پیدا کرده!

این خواننده / بازیگر در ماه ژوئیه اعلام کرد که قصد دارد از مارک آنتونی جدا شود و پس از آن او زمان کوتاهی را با بازیگر جذاب هالیوودی بردلی کوپر بود، اما در حال حاضر بر اساس گزارش های رسیده او راه مدونا را در پیش گرفته و با یکی رقاص جوان به نام کاسپر اسمارت ملاقات کرده است.

لوپز ۴۲ ساله و اسمارت تنها چند هفته ای است که با هم دیده شده اند، اما خودشان گفته اند رابطه ی آنها خیلی جدی نیست.

اسمارت و گروه رقص خیابانی اش در برنامه ی هانی ۲ معروف شدند و پس از آن در فیلم رقص خیابانی ۳D و اجرای بیانسه در مراسم گرمی ۲۰۱۰ حاضر بودند.

فراموش نکنید ، لوپز در سال ۲۰۰۱  با یک رقاص جوان ازدواج کرد و در سال ۲۰۰۲ از او جدا شد. سپس در نوامبر ۲۰۰۲، جی.لو با بن افلک رابطه برقرار کرد!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 180
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 331
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 665
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,984
  • بازدید ماه : 2,984
  • بازدید سال : 87,883
  • بازدید کلی : 941,169
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم