loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 287 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

 از فردا اولین دوره لیگ برتر فوتبال کشور در شهر کابل آغاز می شود.
قرار است در مرحله اول، اين رقابت ها در سطح كل كشور در هر زون برگزار شود. 
به گفته مقامات فدراسیون ملی فوتبال کشور، بعد از به اتمام رسيدن مرحله اول، تيم هاي برتر به مرحله دوم راه پيدا مي كنند و در دو گروه چهار تيمي با هم به رقابت مي پردازند.
 در پايان اين رقابت ها قهرمان و نايب قهرمان اين تيم ها مشخص مي شود. 
ياسين محمدي معاون فني فدراسيون ملي فوتبال به خبرگزاري صداي افغان(آوا) گفت: اين بازي ها بر اساس قرارداد همكاري تلويزيون طلوع، شركت مخابراتي روشن، مووي گروپ با فدراسيون فوتبال برگزار مي شود. 
وي خاطر نشان ساخت: اين برنامه كه جديدا توسط تجار داخلي صورت گرفته است، قدم مفيد و ارزنده اي براي فوتبال كشور مي باشد. همچنان با ايجاد اين برنامه مي توانيم از فوتبال ولايات حمايت كنيم. 
معاون فني فدراسيون فوتبال از آغاز مسابقات قهرماني كلپ هاي كشور بعد از به اتمام رسيدن لیگ برتر خبرداد. 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 173
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 384
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 1,096
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,415
  • بازدید ماه : 3,415
  • بازدید سال : 88,314
  • بازدید کلی : 941,600
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم