loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 264 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

بازیکن یک تیم فوتبال جوانان افغان مقیم تهران که به اتهام قتل در زمین بازی دستگیر شده بود، در جریان بازجویی به شرح ماجرا پرداخت. 

به گزارش ایران عصر هفدهم شهریورماه جاری بازپرس رسولی از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی در جریان جنایتی در شمال‌شرق تهران قرار گرفت که در آن پسر جوانی به نام محمد در جریان بازی فوتبال به قتل رسید.

دقایقی بعد با هماهنگی مقام قضایی، تیمی از کارآگاهان پلیس خود را به زمین فوتبال رساند و با پیکر بی‌جان محمد 23 ساله که گوشه زمین بازی افتاده بود، روبه‌رو شد.

تحقیقات پلیس نشان داد هنگام عصر پس از مسابقه فوتبال بین بازیکنان افغانی دو تیم، داور ایرانی سوت پایان بازی را به صدا درآورد، در این میان چند تن از تماشاگران طرفدار تیم هزاره که در گوشه زمین، فوتبال را نظاره‌گر بودند برای خوردن آب به سمت آب‌سردکن رفتند و در این هنگام به گفته شاهدان یکی از بازیکنان تیم دیگر به نام مزارشریف که در بالای سکو بازی را تماشا می‌کرد، شروع به ناسزاگویی به تیم هزاره می‌کند و از بالای نرده‌‌ها وارد زمین بازی شده و با مشت و لگد به محمد که تماشاگر بازی و از طرفداران تیم هزاره بوده حمله‌ور می‌شودو در این میان نزاعی بین طرفداران دو تیم درمی‌گیرد و محمد زیر مشت و لگد جان می‌سپارد.

بدین‌ترتیب، 11 فوتبالیست تیم مزارشریف به عنوان مظنون به شرکت در این واقعه خونین بازداشت می‌شوند و همه بازیکنان تیم هزاره هم برای انجام تحقیقات تکمیلی به شعبه پنجم بازپرسی احضار و تحت بازجویی قرار می‌گیرند.

آنان اظهار داشتند: وقتی داور ایرانی سوت پایان بازی را به صدا درآورد محمد برای خوردن آب به سمت آب‌سرد‌کن رفت. همزمان، فرزاد بازیکن تیم مزارشریف که بالای سکو نشسته بود شروع به ناسزاگویی کرد و از بالای نرده‌‌ها وارد زمین فوتبال شد و ضمن گلاویز شدن با محمد با مشت و لگد به جانش افتاد. در این میان زمین بازی شلوغ شد و بازیکنان و طرفداران هر دو تیم به جان هم افتادند و دقایقی بعد ناگهان دیدم که محمد نقش بر زمین شده و جان سپرده است.

دقایقی بعد هم فرزاد با صدای بلند مدعی شد که من کشتم از کسی نمی‌ترسم و فرار نمی‌کنم!

این در حالی است که فرزاد متهم به قتل صبح دیروز در شعبه پنجم بازپرسی مورد بازجویی قرار گرفت و مدعی شد: آن روز من برای شرکت در آزمون آرایشگری به شهریار رفته بودم پس از پایان آزمون برای این که به بازی فوتبال برسم، سریع یک آژانس دربست به سمت تهران کرایه کردم، اما دیر رسیدم و 20 دقیقه بیشتر به پایان بازی نمانده بود، به ناچار مجبور شدم که بازی را از بالای سکو‌ها دنبال کنم.

وقتی داور ایرانی سوت پایان بازی را زد، خواستم سکو را ترک کنم که ناگهان طرفداران تیم هزاره نسبت به من شروع به ناسزاگویی کردند و گفتند كه این بازیکن تیم مقابل است و ناگهان زمین بازی شلوغ شد و همه به جان هم افتادند، من قصد کشتن محمد را نداشتم و تنها می‌خواستم میانجیگری کنم، اما وقتی دیدم که محمد نسبت به من ناسزاگویی می‌کند با هم گلاویز شدیم و چند مشت و سیلی به صورتش زدم، اما هیچ‌وقت من به قصد کشت او را نزدم و مطمئن هستم که مشت و لگد من جان او را نگرفت، بلکه وی زیر دست و پا جان سپرد. اکنون تلاش پلیس برای رمزگشایی این جنایت مبهم ادامه دارد.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 187
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 354
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 807
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,126
  • بازدید ماه : 3,126
  • بازدید سال : 88,025
  • بازدید کلی : 941,311
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم