loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 757 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (12)

وطن عشق تو افتخارم                       وطن در رهت جان نثارم

 وطن خاک پاکت بهشتم                       وطن گلخنت لاله زارم

 وطن عشق تو افتخارم                       وطن در رهت جان نثارم

 وطن عاشقم بر شکوهت                        به از گل بود سنگ و کوهت

 وطن هر کجایی که باشم                        تویی جان فضا ای دیارم

 وطن عشق تو افتخارم                        وطن در رهت جان نثارم

 وطن قلب من هستی من                          بود رگ رگم پر زخونت

 زتو همچو گل بشکفت دل                        اگر در خزان یا بهارم 

 وطن عشق تو افتخارم                         وطن در رهت جان نثارم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سارا در تاریخ 1392/05/07 و 20:06 دقیقه ارسال شده است

سلاااااااااام.
وبلاگت خيلي خوجمله و پر محتوا.قالبت سادست ولي خيلي جذابه.من هم يه فروشگاه اينترنتي دارم منتظر حظور گرمت هستم.تازه بازش کردم و قيمت هام از بقيه کمتره.

این نظر توسط هديه نيكپور در تاریخ 1391/08/15 و 10:33 دقیقه ارسال شده است

سلام. امروز داشتم به وبلاگهاي به روز شده نگاه ميكردم كه وبلاگتو ديدم. نظرمو جلب كردم. چند دقيقه درگيرش شدم. البته عيب هايي هم داشتكه حتما رفعشون مي كني. اميدوارم روز به روز در زمينه وبلاگ نويسي موفق تر بشي. من هم يه وبلاگ دارم كه امروز مطلب جالبي گذاشتم. دوس دارم كه تو هم بياي و ببيني. اگر لطفت شامل حال من شد حتما نظر هم بده. ممنون ميشم. دوست دارم بيشتر انتقاد كني. منتظرتم. اگه دوست داشتي مايل به تبادل لينك هم هستم. فعلا خدانگهدار

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1391/08/13 و 23:32 دقیقه ارسال شده است

سلام
براي آَشنايي بيشتر و شناخت بهتر دين اسلام وهمچنين دسترسي به مهم ترين احاديث با ما همراه باشيد
با تشكر


http://www.sunnicloob.blogfa.com

این نظر توسط در تاریخ 1391/07/20 و 20:32 دقیقه ارسال شده است

فروش بسیار ویژه عینک ریبن جدید با 60 درصد تخفیف ویژه و زیر قیمت خرید به مدت محدود !!
ویژه کاربران سرور 13 تراویان(با همکاری سایت بزرگ تراویان و سایت مزایده زربید)
به جای پرداخت 80,000 تومان میتوانید این عینک فوق العاده را با کمترین قیمت ممکن فقط 29,000 تومان هر جای ایران که هستید ابتدا دریافت کرده و پس از مطمئن شدن از کالا هزینه آن را به مامور پست بپردازید
لینک توضیحات و خرید کالا:
http://zarbid.com/product.php?id=131

این نظر توسط در تاریخ 1391/07/17 و 23:24 دقیقه ارسال شده است

پس از مدت ها انتظار بالاخره نسخه کامل بازی محبوب فوتبال فیفا 2013 برای علاقه مندان این بازی عرضه شد. این بازی به صورت اوریجنال و با بسته بندی فوق العاده شکیل عرضه می شود.

لینک خرید:

http://zarbid.com/product.php?id=193

این نظر توسط در تاریخ 1391/07/17 و 17:18 دقیقه ارسال شده است

مطالب خواندنی بسیار به همراه دانستنی های زندگی زناشویی در سایت میهن فارس

این نظر توسط در تاریخ 1391/07/12 و 20:05 دقیقه ارسال شده است

کیف میکرو والت با شعار راه حلی برای یک مشکل بزرگ به بازار عرضه شده است! این کیف که از جنس چرم اصل ساخته شده است، بسیار سبک و کوچک اما در عین حال فوق العاده جا دار می باشد.

http://www.zarbid.com/product.php?id=192

این نظر توسط در تاریخ 1391/07/08 و 20:20 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست من خسته نباشي وبلاگ خوبي داري
اگر دوست داشتي با هم تبادل لينک کنيم من رو به اسم (بازي آنلاين فلش) لينک کن و به سايت من بيا و در قسمت پايين سايت (تبادل لينک) رو بزنيد و لينک خودتون رو ارسال کنيد و من هم ببينم لينک من رو گذاشتيد تائيد ميکنم

ممنون دوست من

بازي آنلاين فلش

www.baziflash.ir

شکلک

این نظر توسط در تاریخ 1391/07/08 و 17:07 دقیقه ارسال شده است

با عرض سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز و گرامی.

وبلاگ زیبا و پرمحتوایی داری...همیشه پایدار و خوشبخت باشی

خوشحال میشم قدم رنجه نموده و از وب سایت بنده نیز دیدن نمایید و از خدمات آنلاین آن استفاده
نمایید.

مرجع کامل دانلود طرحهای توجیهی

********************************
طرح توجیهی طراحی نرم افزار و صفحات وب
دانلود کتاب تنها راه عملی کسب در آمد ازاینترنت در ایران
دانلود بیش از 700 طرح توجیهی دیگر
********
از خداوند متعال بهترین ها رو واسطون آرزومندم.
در صورت صلاح دید ( خواهشا ) منت گذاشته ولینک آدرس ما رو در وبلاگ زیبایتان قرار دهید.

اجرتان نزد خدا ....
همچو خورشید باشیم مهربان و سخاوتمند...

با کمال احترام.

www.tarh-tojihi.com
تبادل لینک کاملا اتوماتیک
http://tarh-tojihi.com/links/

این نظر توسط در تاریخ 1391/07/08 و 9:54 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست من خسته نباشبد
وبلاگ خوب و زیبایی داری

شما که وبلاگ به ابن زیبایی داری و زمان میزاری چرا وبلاگ خودت رو به وب سایت تبدیل نمیکنی تا در یک فضای شخصی بدون محدودیت و تبلیغات فعالیت کنی

میتونی یک قالب زببا و یک طراحی دلخواه داشته باشی و تمام مطالب و نظرات همین وبلاگ رو هم انتقال بدی به وب سایت جدید

و در وب سایت جدید در آمد هم داشته باشی از تبلیغات

با من تماس بگیر تا توضیحات بیشتر بدم ......

09358277721
09354556918

021-66054902

powerhosting.ir@gmail.com

www.powerhosting.ir/convert-blog-to-website

راه اندازی فروشگاه آنلاین
راه اندازی فروش کارت شارژ آنلاین
راه اندازی تالار گفتگو و فروم
راه اندازی سایت دانلود
و .....


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 164
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 270
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 450
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,769
  • بازدید ماه : 2,769
  • بازدید سال : 87,668
  • بازدید کلی : 940,954
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم