loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 336 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (1)

۲- استفاده از دهان‌شویه سفید کننده

 دهان‌شویه های مختلفی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید تا مناسب‌ترین را برای خود انتخاب کنید. دهان‌شویه باید در کنار مسواک استفاده شود، چرا که مسواک به همه زوایا و گوشه‌های دهان دسترسی پیدا نمی‌کند و پاک‌کنندگی کامل ندارد.

 ۳- استفاده از چسب‌های سفیدکننده

 این چسب‌ها حاوی عامل‌های سفید و پاک کننده هستند که لکه‌ها را از دندان‌ها خارج می‌کنند. آن‌ها را در جلوی دندان بزنید و مدتی بگذارید در روی دندان ها باشد و سپس بردارید. نتیجه آن دندان‌های سفید درخشان خواهد بود.

 ۴- دوری از برخی نوشیدنی‌ها

نوشابه و قهوه لکه روی دندان باقی گذاشته و آن‌ها را تیره می‌کنند. پس اگر هدف شما دندان‌های درخشان سفید است از این نوشیدنی‌ها دوری کنید. در غیر این صورت مهم نیست که چند بار مسواک می‌زنید، این لکه‌ها دوباره برمی گردند.

 ۵-دوری از تنباکو

سیگار کشیدن نه‌تنها باعث سرطان می‌شود بلکه یکی دیگر از اثرات آن سیاه کردن دندان است. اولین قدم برای داشتن دندان‌های سفید دور شدن تمام معنا از هرگونه محصولات تنباکویی است.

۶-امتحان کردن برخی روش‌های عجیب!

توت فرنگی بخورید ویا قسمت داخلی پوست موز رسیده را به دندان‌های خود بکشید چرا که گفته می‌شود دندان‌ها را سفید می‌کند و حتی برخی درباره تأثیر آن قسم خورده‌اند!! انجام این روش به هر حال ضرری هم ندارد و اگر شانس با شما یار باشد می‌تواند دندان‌های سفید و درخشان را به شما ارائه دهد.

 ۷- مراجعه به دندان پزشک

 اگر تمام این روش‌ها نتیجه نداد به دندان پزشک مراجعه کنید، ممکن است کمی برای شما خرج داشته باشد ولی مطمئناً نتیجه آن دندان‌های کریستالی سفید خواهد بود
برچسب ها سفیدکردن دندان ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط gerivani در تاریخ 1391/07/07 و 21:37 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز وبسایتتو رومشاهده کردم مطالب جالب داشتی استفاده کردم راستی یه چیز مهم یکی ازبهترین راهای افزایش بازدید تبادل لینک خیلی دوست دارم باهم تبادل لینک داشته باشیم .........اگه دوست داشتی من رو باموسقی ایرانی و http://danlowdmosegiirani.rzb.ir/لینک کن به من هم خبر بده با چه اسمی لینکت کنم امیدوارم همیشه موفق باشی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 188
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 415
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 1,616
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,935
  • بازدید ماه : 3,935
  • بازدید سال : 88,834
  • بازدید کلی : 942,120
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم