loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 415 سه شنبه 11 مهر 1391 نظرات (0)
اين ستاره 19 ساله که در سال 2011 از جنوا به ميلان پيوست، در 6 ديداري که اين فصل براي روسونري انجام داد، 4 گل به ثمر رساند.

گفته مي شود درخشش اين ستاره جوان توجه باشگاه منچستريونايتد را جلب کرده اما گالياني تاکيد کرد که اين باشگاه هيچ برنامه اي براي فروش اين ستاره جوان ندارد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" بايد اميدوار باشيم که سر الکس همچنان به الشراوي علاقه مند بماند اما ما به فروش او فکر نمي کنيم.

مي خواهم خيال هواداران را راحت کنم. ما قرارداد او را به تازگي تا سال 2017 تمديد کرديم."

روبرتو لا فلوريو، مدير برنامه هاي الشراوي تماس با باشگاه منچستريونايتد را رد کرد و تاکيد کرد که اين بازيکن از بازي در ايتاليا راضي است.

" من هيچ تماسي با منچستريونايتد نداشتم. ميلاني ها ماندن او را تضمين کرده اند و او نيز از بازي براي اين تيم راضي است. اين چيزي است که او هميشه آروزي آن را داشت.

او نبايد مغرور شود؛ بايد به باشگاهي که به او اعتماد کرده، فکر کند و با بازيهايش پاسخ اين اعتماد را بدهد."
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 152
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 207
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 290
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,609
  • بازدید ماه : 2,609
  • بازدید سال : 87,508
  • بازدید کلی : 940,794
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم