loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 243 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

در لیست تازه ای که اداره امور و دارالانشای شورای وزیران به نشر رسانده، والیان ولایت های میدان وردک، کابل، تخار، فاریاب، هلمند،بغلان، نیمروز، لغمان، لوگر و بادغیس معرفی شده اند.
بشیر بهرام، سخنگوی اداره مستقل ارگان های محلی، به بخدی گفت که این روند بر اساس هدایت ریاست جمهوری و مشوره با رییس ارگان های محلی، صورت گرفته است.
در لیست تازه ای که اداره امور و دارالانشای شورای وزیران به نشر رسانده، والیان جدید ولایت های میدان وردک، کابل، تخار، فاریاب، هلمند، بغلان، نیمروز، لغمان، لوگر و بادغیس معرفی شده اند.
براساس این لیست، عبدالجبار تقوا قبلاً والی تخار به حیث والی ولایت کابل، تورن جنرال احمد فیصل بیگزاده، قبلاً والی فاریاب به حیث والی ولایت تخار، جنرال محمد نعیم بلوچ بحیث والی ولایت هلمند، سلطان محمد عبادی به حیث والی ولایت بغلان، داکتر محمد الله بتاش به حیث والی ولایت فاریاب، عبدالمجید قبلاً وکیل مردم ننگرهار در ولسی جرگه به حیث والی ولایت میدان وردک معرفی شده اند.
همچنین، محمد سرور ثبات به حیث والی ولایت نیمروز، فضل الله مجددی قبلاً وکیل مردم لوگر در ولسی جرگه به حیث والی ولایت لغمان، اقبال عزیزی قبلاً والی لغمان به حیث والی ولایت لوگر و محمد طاهر صبری قبلاً والی لوگر به حیث والی ولایت بادغیس انتخاب شده اند.
در خبرنامه اداره امور آمده است:" بورد خاص مشورتی رئیس جمهوری در تعیینات پستهای عالی رتبه، موظف است در مدت دو ماه تقرر والیان مذکور را از طریق خویش طی مراحل و نهایی سازد."
گفته شده است که منشی عبدالمجید، والی پیشین ولایت بغلان به جمع وزیر مشاوران آقای کرزی اضافه شده است.
 آقای عبدالمجید قرار است که در امور اجتماعی، مشاور رییس جمهور کرزی باشد.
این در حالی است که رییس جمهور کرزی، دارای بیشترین وزیر مشاور در میان روسای جمهور دنیا به شمار می رود و برخی از این وزرا می گویند که در هرسال یکبار هم موفق به ملاقات با آقای کرزی نمی شوند

برچسب ها ولایت , کشور , معرفی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 179
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 332
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 672
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,991
  • بازدید ماه : 2,991
  • بازدید سال : 87,890
  • بازدید کلی : 941,176
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم