loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 330 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)

alt

آیسف روز شنبه درخبرنامۀ گفته است که یک فرمانده شبکۀ حقانی دریک عملیات هوایی نیروهای ناتو در ولسوالی برکی برک ولایت لوگر، کشته شده است.

درخبرنامه آمده است که این فرمانده شبکۀ حقانی "غیرت"، مسؤول چندین حمله بر نیروهای امنیتی بوده که همراه با یک شورشی دیگر در این عملیات کشته شده اند.

درهمین حال در یک عملیات هوایی دیگر در ولسوالی درۀ پیچ ولایت کنر، سه شورشی کشته شده اند.

بربنیاد خبرنامه این افراد در جریان عملیات مشترک نیروهای امنیتی که به منظور بازداشت یک فرمانده القاعده در این ولسوالی راه اندازی شده بود، کشته شده اند.

آیسف گفته است که دراین عملیات به غیرنظامیان آسیب نرسیده است.

خبرنامه می افزاید، که چندین شورشی دیگر نیز درسه عملیات مشترک نیروهای افغان وناتو درکشور بازداشت شده اند.

ازسوی هم، نیروهای مشترک امنیتی عملیاتی را به در ولسوالی پل علم ولایت لوگر راه اندازی کرده اند که درنتیجۀ چندین شورشی بازداشت شده اند.

آیسف همچنین گفته است که دریک عملیات دیگر این نیروهای در ولسوالی گرم سیر ولایت هلمند، مقداری مواد مخدر به دست آمده است.

آیسف گفته است که درجریان این عملیات، چندین شورشی نیز کشته شده اند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 183
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 407
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 1,489
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,808
  • بازدید ماه : 3,808
  • بازدید سال : 88,707
  • بازدید کلی : 941,993
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم