loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 429 سه شنبه 11 مهر 1391 نظرات (0)
نقل از ساکروي، استيون جرارد که در 6 ديدار ابتداي ليگ برتر انگليس طي فصل جاري در ترکيب نخست قرار داشته است احساس بسيار خوبي دارد و معتقد است در فرمي قرار دارد که مي‌تواند تا 2 فصل ديگر نيز در ليورپول موثر واقع شود.

به گزارش فارس،استيون جرارد در اين مورد گفت: دوست دارم قراردادم را حداقل به مدت 18 ماه تمديد کنم. احساس خوبي دارم. از فوتبالم لذت مي‌برم. از نظر بدني در شرايط فوق العاده‌اي هستم. مي‌خواهم تا جايي که مي‌توانم به دوران فوتبالم ادامه دهم. بازي کردن براي اين باشگاه را دوست دارم. کاپيتان اين تيم هستم و در حال زندگي کردن يک رويا هستم. نمي‌خواهم اين رويا به اين زودي‌ها تمام شود. خوشبختانه مي‌توانم در سيستم جديد برندن راجرز بازي کنم. حضور در اين تيم هيجان انگيز است.

پنجشنبه اين هفته ليورپول در ليگ اروپا با اودينزه روبه‌رو خواهد شد. جرارد معتقد است تيمش مي‌تواند با روحيه خوبي که پس از پيروزي 5 بر 2 اين هفته در ليگ برتر انگليس بدست آورده‌اند مي‌توانند در ليگ اروپا نيز موفق ظاهر شوند.

وي عنوان کرد: با اعتماد به نفس بالايي پا به ديدار آينده مي‌گذاريم. همه ما به عنوان بازيکن مي‌دانيم که اگر همواره به صحبت‌هاي سرمربي و نکته‌هايي که او مي‌گويد گوش کنيم، مي‌توانيم مانند ديدار با نورويچ به پيروزي برسيم. البته اين پيروزي بايد در ديدار با منچستريونايتد در ديدار پيشين ما رقم مي‌خورد يا شايد هم در ديدار 3 هفته پيش برابر منچسترسيتي. اگر بتوانيم به همين روشي که اکنون بازي مي‌کنيم ادامه دهيم،‌ بدون شک در ديدارهاي بسياري پيروز مي‌شويم.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 166
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 224
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 331
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,650
  • بازدید ماه : 2,650
  • بازدید سال : 87,549
  • بازدید کلی : 940,835
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم