loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 462 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

مسافران با گذرنامه ایرانی به ٢۵ کشور جهان می توانند بدون ویزا سفر کنند. ورود به ١٨ کشور نیز با صدور روادید در فرودگاه یا مرز زمینی آن ها امکان پذیر است...



لیست این کشورها به تفکیک پنج قاره به شرح ذیل می باشد:

 

قاره آفریقا

 

بدون نیاز به ویزا:

جمهوری دموکراتیک کنگو

سیشل

 

صدور ویزا در مرز:

کیپ ورد

کومور

جیبوتی

کنیا

ماداگاسکار

موزامبیک

تانزانیا

توگو

اوگاندا

 

قاره اروپا

 

بدون نیاز به ویزا:

گرجستان

کوزوو

ترکیه


قاره آسیا

 

بدون نیاز به ویزا:

کردستان عراق

مالدیو

مالزی

عمان

سری لانکا

 

صدور ویزا در مرز:

ارمنستان

آذربایجان

بنگلادش

اندونزی

لائوس

ماکائو

نپال

تیمور شرقی

سوریه

 

قاره آمریکا

 

بدون نیاز به ویزا:

بولیوی

کاستاریکا

دومینیکا

اکوادور

گویان

هائیتی

نیکاراگوئه

ونزوئلا

 

قاره اقیانوسیه

 

بدون نیاز به ویزا:

جزایر کوک

نیووی

پالائو

ساموآ

تووالو

ایالات فدرال میکرونزی

برچسب ها کشورها , ویزا , می توانید , سفر ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 185
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 415
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 1,679
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,998
  • بازدید ماه : 3,998
  • بازدید سال : 88,897
  • بازدید کلی : 942,183
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم