loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 325 شنبه 15 مهر 1391 نظرات (0)
به نقل از آس، ژوزه مورينيو در خصوص نبرد حساس روز يکشنبه مقابل بارسلونا در نيوکمپ اظهار داشت: حتما لازم نيست ال‌کلاسيکو را ببريم. آنچه براي من مهم است اين است که مثل سال گذشته که قهرمان لاليگا شديم، بازي کنيم. اگر مثل سال گذشته بازي کنيم از اينکه اختلاف ما 8 امتياز باشد يا 10 امتياز ناراحت نمي‌شوم چون مي‌دانم که مي‌توانيم قهرمان شويم.

به گزارش فارس،وي انطباق پذيري بالا را يکي از دلايل موفقيت خود برشمرد و گفت: ايده بهترين بازيکن يا بهترين مربي جهان را دوست ندارم. از نتايجي که کسب کرده‌ام مشخص است که فکر مي‌کنم يکي از توانايي‌هاي من انطباق‌پذيري سريع، خوب وفق شدن با کشور و فرهنگ جديد است.

مورينيو سپس در خصوص ناراحتي رونالدو اظهار داشت: دقيقا نمي‌دانم که چه اتفاقي رخ داد. مي‌دانم که او فصل فوق‌العاده‌اي داشته است. در حالي که اينيستا در يورو 2012 عالي بود، اما آن مسابقات تنها 3 هفته است و اين چيزي است که من فکر مي‌کنم کريستيانو را ناراحت کرده است. هيچ کس به اندازه رونالدو عاشق فوتبال نيست.

سرمربي پرتغالي مادريد خاطرنشان کرد: هميشه با بازيکنانم رو راست هستم. اگر نخواهم از بازيکني استفاده کنم از ديگران نمي‌خواهم که اين مسئله را به او بگويند. لازم است که حقيقت به بازيکنان گفته شود.

وي در خصوص شروع ناموفق خود در لاليگا و اظهار نظر منتقدان نيز تصريح کرد: وقتي کارها درست پيش نرفت، من اولين فردي بودم که اين را احساس کردم. عالي کار نکرديم و هواداران از ما انتظار داشتند که بهتر شويم. هرگز مطبوعات را نمي‌خوانم حتي وقتي که مي‌گويند وحشتناک کار مي‌کنم.

ژوزه مورينيو اضافه کرد: لذت‌بخش ترين عنواني که کسب کردم قهرماني با اينتر بود، زيرا قبل از بازي مي‌دانستم که آخرين مسابقه من با اين تيم خواهد بود. سخت است که بگويم کدام براي من مهم‌تر است زيرا همه آنها ويژه هستند.

سرمربي پرتغالي مادريد در خصوص لقب خود به عنوان آقاي خاص نيز خاطرنشان کرد: نمي‌دانستم که آقاي خاص لقب من است. همه سوال‌ها در اين باره بود آيا براي مربيگري در انگليس آماده‌ام يا نه. من قهرمان اروپا شده بودم و نمي‌دانم که چرا در اين باره ترديد داشتم. اکنون لقب آقاي خاص براي هميشه به دنبال من است
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 174
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 384
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 1,091
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,410
  • بازدید ماه : 3,410
  • بازدید سال : 88,309
  • بازدید کلی : 941,595
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم