loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 428 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (0)

تیم ملی کرکت کشور در این رقابت ها شام روز جمعه در برابر تیم انگلستان قرار گرفت که با ۱۱۶ دوش اختلاف، بازی را به تیم مقابل واگذار کرد.

در این دیدار نخست تیم انگلستان بازی را آغاز کرد و ۱۹۶ دوش را برای تیم افغانستان هدف تعین کرد که در نتیجه بازیکنان کشور تنها ۸۰ دوش بدست آوردند.

گل البدین نائب تنها بازیکن افغان بود که در این دیدار خوب درخشید و با ۳۲ توپ توانست ۴۴ دوش برای افغانستان کمایی نمائید.

در همین حال مربی کرکت افغانستان، نوروز منگل، براین باور است که از تجربه های که از این رقابت ها کسب کرده اند، از آن در بازی های بعدی استفاده خواهند کرد.

آقای منگل گفت:« انتظار ها زیاد است، من میخواهم به هموطنان ام بگویم که ناامید نگردند و ما در رقابت های بعدی خوب میدرخشیم.»

تیم ملی کرکت افغانستان در رقابت های جهانی ۲۰ آورۀ کرکت در سریلانکا، با کشور های هند و انگلستان هم گروه بود که در برابر هردو تیم با شکست مواجه شد و در نتیجۀ از این رقابت ها حذف گردید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 183
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 401
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 1,389
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,708
  • بازدید ماه : 3,708
  • بازدید سال : 88,607
  • بازدید کلی : 941,893
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم