loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 369 دوشنبه 17 مهر 1391 نظرات (0)
فالکائو با زدن 8 گل در 6 بازي آمار به مراتب بهتري را نسبت به مسي و رونالدو داشته است، مسي و رونالدوئي که تاکنون در هفت بازي 8 گل به ثمر رسانده‌اند

به نقل از سايت گل، حضور مسي و رونالدو در لاليگا و آمار گلزني حيرت‌انگيز آن‌ها در چند فصل اخير سبب شد تا مهاجمان تراز اولي که در لاليگا حضور دارند تا حد بسياري در حاشيه قرار گيرند و آن‌چنان که بايد به چشم نيايند. براي مثال رادامل فالکائو در فصل گذشته براي تيمي همچون اتليتکو مادريد 24 گل در طول رقابت‌هاي لاليگا به ثمر رساند و سومين گل‌زن برتر لاليگا لقب گرفت ، اما آمار خوب و منطقي او هيچ‌گاه به چشم نيامد چرا که بسياري فراموش کرده بودند که رونالدو و مسي از جمله استثناهاي فوتبال هستند و نبايد آن‌ها را مبناي قضاوت عملکرد ساير ستارگان قرار داد. با اين وجود در اين فصل تاکنون فالکائو با زدن 8 گل در 6 بازي آمار به مراتب بهتري را نسبت به مسي و رونالدو داشته است ، مسي و رونالدوئي که تاکنون در هفت بازي 8 گل به ثمر رسانده‌اند.


به هرترتيب رقابت با بزرگاني همچون مسي و رونالدو ، حد و مرز براي پيشرفت را فراتر از ابعادي مي‌کند که هميشه در ذهن داشته‌ايم و به نظر در اين فصل فالکائو براي رقابت با مسي و رونالدو پاي به ميدان گذاشته است و حداقل از استعداد سرشار او مي‌توان پيش‌بيني کرد که او حداقل در امر گل‌زني رقابت تنگاتنگي با مسي و رونالدو در طول فصل داشته باشد و به عصر دو قطبي اين دو بازيکن در جدول گلزنان لاليگا پايان دهد.


در آخر مروري کوتاه بر جدول گلزنان لاليگا خواهيم داشت:


1-رادامل فالکائو : 8 گل در 6 بازي ؛ 4 ضربه‌ي پنالتي.


2-کريستيانو رونالدو : 8 گل در 7 بازي ؛ 3 ضربه‌ي پنالتي.


3-ليونل مسي : 8 گل در 7 بازي ؛ 1 ضربه‌ي پنالتي.


4-تومر همد : 5 گل در 7 بازي ؛


5-آدوريز : 4 گل در 7 بازي ؛


6-آلوارو نگردو : 4 گل در 7 بازي ؛ 1 ضربه‌ي پنالتي.


7-اسکار : 4 گل در 7 بازي؛


8-مولينا : 3 گل در 4 بازي؛


9-داويد ويا : 3 گل در 5 بازي؛


10-روبن کاسترو : 3 گل در 6 بازي؛
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 175
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 397
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 1,323
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,642
  • بازدید ماه : 3,642
  • بازدید سال : 88,541
  • بازدید کلی : 941,827
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم