loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 580 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

تیم ملی کریکیت افغانستان در مسابقات آسیایی کریکیت در امارات متحده عربی شرکت کرده است  افغانستان که بعد از بازی جام جهانی 20 آوره  2012 سریلانکا به دوبی مسافرت کرده بود درمسابقات آسیایی کریکیت بین کشورهای درجه دوم در آسیا در امارات متحده عربی در حال برگزاری هست شرکت کرده است در گروه الف : افغانستان . عمان . مالیزیا و مالدیو و درگروه ب : عربستان . امارات متجه عربی .نپال و هانک کانک . همگروه هستند . تیم ملی افغانستان در اولین بازی در این رقابت ها دیروز مقابل مالیزیا قرار گرفت و نخست بازی را شروع کرد افغانستان توانست در ختم 50 آور با از دست دادن 8 بازیکن خودش توانست 234 دوش را کسب کند و حدف 235 را برای مالیزیا تعین کند و در مقابل تیم مالیزیا در ختم 50 آور با از دست داده 6 بازیکن خود را از دست داد و توانست 198 دوش را کسب کند و نتواند حدف تعین شده توسط افغانستان را تعین کند و این بازی را افغانستان با اختلاف 36 دوش بر مالیزی پیروز شد در این بازی سمیع الله شینواری با 56 دوش و محمد نبی با 47 دوش نقش ارزشمندی در این پیروزی داشت این دوره از بازی ها بنام جام لیت نامگذاری شده و هشت تیم در دوگروه تقسیم شده و با هم مسابقه میدهد و افغانستان و امارات متحده عربی مدعیان این جام هستند و از افغانستان بیشتر امید میرود تا قهرمان این مسابقات شود

امروز افغانستان مقابل تیم عمان به میدان رفته که بازی در حال برگزاری هست . تیم عمان بعضی از بایکنان خارجی را در تیم خود جای داده از همین رو انتظار یگ بازی خوب و سخت را داریم امیدوایم که افغانستان بتواند براین تیم نیز پیروز شود

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 177
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 1,442
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,761
  • بازدید ماه : 3,761
  • بازدید سال : 88,660
  • بازدید کلی : 941,946
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم